Labels

vrijdag 22 april 2011

ergernissen

pfft, wat een dag! voor school moeten we een diavoorstelling maken over Tsjechië.
het plan was om vandaag bij mij thuis bij mekaar te komen en het samen te maken. we zijn met zen drieën; ik, lies en shari. lies neem ik niets kwalijk want ik had weer eens slecht uitgelegd waar ik woon maar shari is het probleem! het eerste plan was om donderdag bij mekaar te komen maar omdat ze dan niet kon moest het maar vrijdag, speciaal voor haar alles veranderd en vandaag om 13.45u (we hadden afgesproken om 2u) stuurt ze me een smsje waarin ze zegt en ik citeer ; 'sitske, ik kan niet komen, er is iets tussengekomen. stuur de diavoorstelling maar naar mij door en dan zal ik ze wel vanbuiten leren tege de les'
dus madame verwacht van mij en lies dat we alles alleen maken! omdat lies door mijn schuld ook niet kon komen heb ik alles zelf moeten ineenflansen (maken). spijtig want het was weer ideaal 'liggen-en-bruinen-weer'.
tja, uiteindelijk was ik het beu en ben ik even naar de plantenwinkel gegaan. snel wat kruiden en een lange bak gekocht en terug naar huis op ze te planten in de bak en verder te werken aan de diavoorstelling.

vlnr.: tijm, rucola, rozemarijn, basilicum, curry en salie



veel liefs sitske ♥♥

1 opmerking:

  1. Dat heb ik ook zo'n soort iets gehad, dat is zo irritant, en als je het dan niet goed heb gedaan dan gaan ze lkkr jouw het verwijten.
    Ik hoop dat je er nog uit komt, veel succes er mee.

    xxMarit

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties x