Labels

donderdag 2 juni 2011

worstenbroodjes en creatieve kaars...

hallo allemaal,

het is weer een tijdje geleden dus jullie hebben nog wat foto's te goed, maar de server weigerd alle foto's dus dat zal voor een andere keer zijn. ondertussen ben ik weer aan het haken, deze keer maak ik de kwetter waarvan ik het patroon heb gekocht maar ook links werken niet dus dat is ook voor volgende keer...
ik heb het boek van goe gebakken gekocht dus daaruit heb ik worstenbroodjes gebakken.
ons mama en ik hebben ook weer een nieuwe kaars gemaakt...
(foto's van dit allles volgen)

veel liefs sitske xxx

1 opmerking:

  1. oh ! is dat een goed boek ?? ik heb ook al overwogen om het te kopen namelijk, maar ik heb het nog niet gezien in't echt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties x