Labels

vrijdag 14 oktober 2011

nieuw projectje

het handwerk lag een tijdje stil maar nu heb ik eindelijk mijn haaknaalden weer teruggevonden.
een goede vriendin uit mijn klas is helemaal weg van 'sackboy' uit little big planet (een spel).


 maar het probleem is: er is nergens een degelijk patroon te vinden. met gevolg dat ik alles maar moet uit mijn duimpje zuigen...      WISH ME LUCK!!

ondertussen ben ik voor de verandering eens aan het breien, een mooie ronde sjaal waarvan de wol uit de veritas komt. echt heel mooi! benieuwd of het allemaal lukt...

lieve groeten,
Sitske xxx

6 opmerkingen:

  1. Ik heb wel een breipatroon van sackboy. Ik kan zelf nog niet breien.
    Als je het moet hebben laat maar weten.
    Maar een haakpatroon die heb ik niet.

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes ermee! Ben benieuwd naar het resultaat.

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was op mijn cdeetje aan het kijken voor een patroon van een hondje.
    Nu kwam ik daar een haakpatroontje tegen van een sackboy
    als je m nog wilt hebben dan laat maar even weten

    liefs kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hooi, caet.
      zou je mij misschien dat haak patroon vak sackboy kunnen sturen? ik zal je erg dankbaar zijn, ik zoek er al heel lang naar. maar ik kna nergens een haak patroon vinden.
      groetjes jamira

      Verwijderen
  4. EN, is het al gelukt? Ik vind hem ook heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de sjaal is heel goed gelukt maar de sackboy moest even wachten doordat we examens hadden. ^^

      Verwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties x